luni, 3 octombrie 2011

Vreau!

Vreau si eu ...acel baiat...
acel baiat care atunci cand sunt suparata si plec...sa vina dupa mine...sa  nu ma lase se plec...
acel baiat care atunci cand ma uit atenta la el sa stie ceea ce vreau...
acel baiat..care atunci cand il resping sa vina sa ma ia in brate si sa imi spuna "Te iubesc!"
acel baiat care atunci cand il jignesc o sa ma ia in brate si o sa imi spuna cat de mult ma iubeste
atunci canad sunt furioasa sa imi spuna cat de dragutsa sunt...
atunci cand il ignor...sa imi atraga atentiaa...
cand imi arat partea negativa sa imi spuna ca sunt cea mai frumoasa..:x
cand incep sa plang sa ma imbratiseze....
cand voi pune capu pe umarul lui ..sa se aplece sa ma sarute... 
atunci cand o sa ii spun ca il plac...sa isi dea seama ca vreau sa spun mai mult decat poate el intelege..
Vreau si eu acel baiat sa ma faca sa inteleg ca viata e frumoasa doar langa cei pe care ii iubesti!
Vreau acel baiat care sa ma iubeascaa..! 
Vreau si acel baiat pe care sa`l iubesc!!:):X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu