joi, 8 septembrie 2011

I miss you Beib`:|

E aproape ora 1:00.... nu de mult timp am ajuns si eu de afara ... dupa o zi grea petrecuta la munca am iesit si eu putin incercand sa ma simt mai binee...Dar din pacate nu am reusit...
Am plecat catre casa... De cum am intrat in camera ....Picioarele m-au condus catre pc... desi vroiam sa ma pun sa ma odishnesc.. nu puteam ...Am pus aceleasi melodii care ma linisteau apoi.. uitandu`ma la poze ... am dat de pozele cu tineee....si imi aminte-am cat de frumos era acum ceva timp ....Am gasit pozele cu tine..la care eu adoram sa ma uit....
Dintr-o data simt un fior puternicc...."Ce se intampla cu minee??" nu intelegeam ce se petrece.....
Dar ... aud o voce gingasa care imi ziceee..."ti-e dor de el"....
Stau putin timp... si imi dau seama ca asa este.... si imi zic....
"Da ....mi-e dor de el..."
Dar..:-<...off...nu pot face nimic...Desi tu esti prezent in mintea mea in fiecare secunda nu pot face nimic....dar de ce??
De ce ma gandesc la tine incaaa??
De ce incerc sa pronunt numele altor persoane si nu pot pentru ca doar numele tau il am in mintee...???
DE CEE???
Dar sti...mi-e dor de tinee.. Chiar imi este dorr..!!
si oricat as incerca sa ma contrazic nu pot...nu am puterea de a ma contrzicee....
si din nou ma inreb " De ce?"
si imi dau seama ca tu esti o parte din minee....
Miss u  Beib`..:(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu