joi, 7 iulie 2011

Pentru Ea!!:)


Primul cuvant ..pe care noi toti il rostim este Mama …:) . Cel mai drag cuvant Mama ..:d este rostit de noi toti ... Fie ca suntem mici...Fie ca suntem mari ..
Si ... Noi toti .. O sa ne amintim ...mereu .... de ea ..de Mama..

Si acum.. Pentru ea..:)

Nu cred... ca voi uita vreodata ... ca te vede`am mereu plangand ... Si stiu... stiu ca plange-ai din vina mea... Mereu am fost asa ... dar ..sper ca ma voi recompensa... Candva ...cumva ... o sa platesc cu viata mea ...pentru lacrimile tale .... lacrimile ..care ti-au curs pe obraz pentru mine... Dar intr-o zi ... am sa iti ofer ....fericirea.. Pentru ca-s fata ta ...Si sper ca Doamne Doamne... Sa te tina in viata cat mai mult...si sa iti dea sanatate .. Sa te vad mandra de mine ... Sa te vad ....zambind prin casa ...de fericire ...Pentru ca ai fata langa tine ... 
Stiu ca am gresit... stiu ca te-am facut sa suferi.... sa plangi zile si nopti …gandindu-te …cu ce ai gresit … de ce ma port urat cu tine…de ce iti vorbesc urat…  de ce nu te ascult... Stiu... Si TE ROG sa ma IERTI !!:)
 Iti MULTUMESC  ca mi-ai dat viata ....Ca ai fost langa mine .. Iti MULTUMESC ... pentru ca datorita tie Zambesc ...:)
Ma Jur... Imi pare rau ....
Imi pare nespus de rau ...ca nu sunt asa cum tu ti-ai dorit... Stiu ca tu ai vrut si vrei ca din mine sa iasa un om cinstit ... Stiu ... Te-am dezamagit...
Dar ...Incerc ...din rasputeri ... Sa imi fac un drum in viata ... Sa devin aceea fata .. care tu iti doresti sa fiu ...
Si ..Mama ... atunci cand voi pleca .... sa nu crezi ca te voi uita ...Niciodata ..nu te voi uita !!!
Am sa cresc...si am sa plec ..cu lacrimi in ochii....cu ce-l ce-mi va fi sot....Am sa inchid usa din spate ...sunandu`ti ca ma voi intoarce......
Mi-e teama de ...clipa ...cand am sa te pierd.... Dar ...nu am sa te uit .... Am sa plec ....Usor... Cu lacrimi in ochii ….Regretand … ca nu am putut fi ce tu ti-ai dorit ..... Dar ... Sa nu uiti Mama .... Mereu te voi Iubi ....
Primi pasi ...in aceasta lume ...i-am facut la Nastere ...Alaturi de tine...Am crescut sub ochii tai .. Tu chinuindu-te  sa imi areti ce`i bine si ce`i rau ...
Dar am crescut...Si acum ...La 16 ani ...Sunt o mare Pacoste .....
Din orice prostie ..eu ma certam cu tine..... Cand ...se intampla...sa nu ajung la timp acasa... Tu ingrojorata ...ma sunai in continuu ...iar ..eu ... crezand ca fac bine... iti dade-am ocupat ... Ajunge-am acasa... Tu imi spune-ai ... “unde ai fost ? Mi-am facut griji pentru tinee” ... Eu ..ignorandu-te si facandu-ti mai mult rau ...zicandu-ti “lasa-ma ca nu`ti pasa”... Te face-am mereu sa plangi ...:| Si-mi pare nespus de rau ...
Si atunci cand am sa plec... Inchizand usa din spate...Sa nu plangi ..Eu tot la tine ma voi intoarce ..Cu lacrimi in ochii regretatnd ca te-am facut sa suferi pentru mine spunandu-ti:
“Mama...Te rog sa ma ierti !!”:)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu